24 saat radyo yayını

Osman Ünlü hoca soruları cevaplıyor

14 yorum:

  1. Adsız says:

    Ben bir alevi kizim, arkadasim ise sünni bir erkek. Bir ay sonra nişanlanmaya karar verdik. Ailemiz maalesef dini nikahı sorum ediyorlar. Benim ailem nikahı bir Arap Alevi hocası kılsın istiyorlar yoksa düğüne gelmezler ve razı da olmazlar diyorlar. Erkek ailesi ise sünni bir hocanın kılmasını istiyorlar? Nikah hangi tarafa ayitdir?? Bende Arap Alevi olarak namaz kilip, ibadet ediyorum.arap alevilerin ve sünnilerin yaptıgı dini nikah farklimidir? Hangi çözümü tavsiye edersiniz? Arkadaşımla çok iyi anlaşıyoruz, cocuklarımızda sünni dinine göre yetiştireceğiz. Ama ailemi yinede düğünde istiyorum. Onların gönlünü almak için ne yapabilirim? İki hoca nikahı olurmu? Veya iki tane hoca beraber oturup nikahı yapabilirlermi? Yorumunuz için teşekkür ederim

  1. Sorularınızı dinimizislam11@gmail.com adresine mail olarak gönderiniz. Dini suallere bu maille cevap veriliyor. Saygılarımızla.
    Dinimiz ve İslam sitesi

  1. Adsız says:

    ailemin ıstemedıgı sevdıgım bırıyle evlenmek dogrumudunr gunahı varmıdır ?

  1. Adsız says:

    şşkorku flimi izledim ve üc harfliler hep aklıma geliyor deliriyor gibi oluyorum yardım edin lütfen

  1. Sorularınızı dinimizislam11@gmail.com adresine mail olarak gönderiniz. Dini suallere bu maille cevap veriliyor. Saygılarımızla.
    Dinimiz ve İslam sitesi

  1. Adsız says:

    Selamün aleyküm hocam ben 14 yaşındayım almayada yaşıyorum ve bir Kiza aşık oldum. O Kiz benim Kız arkadaşım olabilir mi . Kızın Erkek arkadaşı olsam gunah mi ?

    Hocam Neyapmam gerekiyor ? SABAH aksam hep onu düşünüyorum

  1. İlacını alamadıgı için

    bir kimseye fitre verilirmi?

  1. Adsız says:

    Hocam ben arakadasima annemden habersiz hep para verdim bu 200 euro olsun cok az hep verdim annem.evde para birikdirmisti ben gittim arakadaskma verdim tabi annem.anlamasin diye biraz da birakdim.arakadasim verme yapma diyodu hep yemin ediriodum veriodum ve almadigi zaman gider sevdigi bir sey alie yine veirirdim arkadasim a yapiodum evde ki para az kaldiktan sonra bankaya gectim annemin banak kartini aliodum para cekio dum 10 20 50 100 200 euro olsun hep cekio dum arkadasima vwriodum o istemio du hic ama ben veriodum annem anladi banka daki parayi cunku banka.da durumlar kotulesti tabi annem benim aldigi mida bilio ama arkadasima verdigimi bilmio soylemedim benim harcadimi bilio cok kizdi bana arkadasim in ici rahat degil yani annemin hakina girmek istemio ama sonucta ben cektim ve arkadasima verdi. o hic istemedi ben yemin etirdim hep hersey uzerine Napmak lazim hakki gecti mi arkadasim in sucu var mi ben napmaliyim calisip bu parayi annme odemek istiyom ama hakk konusu arkadaskm ne yapsin

  1. Adsız says:

    Hocam size bi sorum olacak ben kac senedir namaz kilmiyordum bu sene basladim namaza ama namaz borcumuda odemek istiyor bi arkadasim bana dedi her namaz saatinde once farzi kilip sonra kilmadigin namazlarin kazasini kil diye yoruluyirsan sunnete kilmaya mejbur dglsin dedi sence nasil yapmaliyim sadece farzlarini kilip sonra kazasini kilsam olurmu??????

  1. Adsız says:

    Selamunaleykum hocam 9 yasındayken buyukce bır kırtasıyeden ızınsız bırsey almıstım cok utanarak soyluyorum bunu ordakı herkesten helallık almak zorunda mıyım zorundaysamda o kısıler orda yoksa nasıl helallık alabılırım

  1. Adsız says:

    Hocam rüyamda ölen annemi gördüm.Bana 'Kızım sıkıntıdayım' dedi.
    Bunu neye yorumlayabiliriz hocam ?

  1. Adsız says:

    merhaba ben 28yaainda bir bayanim evlenmek istiyorum kistemim acilmoyor hep duva ediyorum ama oldu bisey yok cok depressiyondayim hocam hic iyi degilim ailemde cok baski yapiyorlar evde kalmis mualeme yapiyorlar hic iyi degilim hocam hergün duva ediyorum lütfen bana yardimci olurmusunuz

  1. Adsız says:

    Hocam.

    Yeni doğmuş müslüman bir erkek bebeğe Nuh ismi verilir mi? .

  1. Adsız says:

    Dis teli olursa abdestler gecerli olurmuu

Yorum yazınız

Yorumlarınızı ve fikirlerinizi bize gönderiniz.
Cevap istediğiniz sorularınız için dinimizislam11@gmail.com adresine mail gönderiniz. Teşekkürler.
DİNİMİZ ve İSLAM SİTESİ YÖNETİMİ

Çok okunan yazılar

Dini Kitaplar

Sponsor Reklam

Tüm ucuz laptop fırsatları için tıklayın !

Bedava Sesli Kitaplar

Son yayınlanan yazılar

SİLSİLE BÜYÜKLERİ


Yaşam ve İnsanlar Din
Related Posts with Thumbnails